poniedziałek, 19 listopada 2012

TESTERKA pilnie poszukiwana!!!!!!!!!!1

Cześć dziewczynki ;)

Szukam chętnej osóbki, która z przyjemnością przetestuje żel do ciała SILOR +B ORGANIC SILICA.
Jest to nowy, nie otwierany kosmetyk, który szuka nowej właścicielki.



Co trzeba zrobić :

- Być obserwatorem mojego bloga
- wyrazić  chęć testowania i napisania recenzji u siebie na blogu
- podać  nazwę pod jaką obserwujesz
- E-mail

Poszukiwanie trwa od dziś 19 listopada do poniedziałku 26 listopada.

Zwycięzca w ciągu 3 tygodni od otrzymania nagrody powinien zamieścić na swoim blogu recenzję produktu.

Nagrodę wysyłam na własny koszt ;)

Powodzenia

Buziaczki

                      MAGDA

18 komentarzy:

  1. zgłaszam się, wyrażam chęć napisania recenzji u siebie
    yesiwantyouback
    yesiwantyouback6@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyrażam chęć do napisania recenzji na temat tego produktu u siebie na blogu :)
    obserwuje jako coonfiesame
    mail to magdag9@gg.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się
    wyrażam chęć napisania recenzji na blogu
    obserwuję jako: Camille
    mail: camillebeauty123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako JealousJelly
    zgłaszam się i wyrażam chęć testowania i napisania recenzji u siebie na blogu
    justysiaa893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się i wyażam chęć napisania recenzji u siebie na blogu :D
    Obderwuję jako Bellitkaa
    bellitkaa@gmail.com

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią przetestuję i napiszę opinię na blogu :)
    obserwuję jako: Nimva
    mail: nimva@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Przetestowałabym ten żel - nigdy o nim nie słyszałam..:)Recenzja byłaby rzetelna..:)
    Obserwuję jako Lovely Kate
    Mój mail: lovelykate.makeup@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten żel. U mnie niestety on się nie sprawdził, praktycznie dałam mu miano bubla...

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią przetestuje i opisze na blogu
    mail mojczyk@wp.pl
    obserwuje jako wiolkaa93

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przygarnę :)

    Obserwuję js
    Ako LilOddiette
    gosia.sobiech@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się:)Z chęcią przetestuję i napiszę recenzję:)
    Obserwuję jako: Kayah Planeta
    mail: planetakayah@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się
    Obserwuję jako Paubia
    mail paubiana@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie przetestuję i napiszę recenzje u siebie na blogu. Przyznaję jeszcze tego nie robiłam, ale bardzo chciałabym spróbować i obiecuję, że jak zostanę wylosowana/wybrana to napiszę recenzję bardzo skrupulatnie :)
    Obserwuję jako lemontree
    mail: madzialennka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się i rzetelnie napiszę recenzję na blogu bez ściem:)
    Obserwuję jako: TwistFantasy
    email:twistfantasy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. oczywiście, że się zgłaszamy :)
    twobeautiesblog
    beautiesblog@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)
    Madzia Cz
    czmadzia7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. porobie troche spamu ;p
    trzymam kciuki za birące udział w zabawie :) ja balsamik miałam i bylam raczej zadowolona, dlatego daje szanse innym :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger